Varionit
Egy jól felismerhető szimbólum mind a fejlesztők, mind az ügyfelek számára.
A logó teljesen egyedi betűket használ, nem alapszik semmilyen meglévő betűtípuson. Azonban ez magában még kevés lenne, kell a logóba valami trükk.
Ha a kezdő “V” betűt a felette lévő ferde vonallal elforgatjuk 90 fokban, akkor egy fejlesztői taget kapunk: </
Ezek a speciális karaktereket bizonyos programnyelvekben nagyon gyakoriak illetve egy laikus számára is könnyen felismerhető, hogy itt valami tech cégről van szó.
Minden a programozásról szól
A legtöbb fejlesztői szoftver mono típusú betűket használ éppen ezért az arculathoz is egy ilyet választottunk.
Nyomtatásban is érzékeltessük, hogy a szolgáltatás digitális
Az arculathoz kapcsolódó nyomdai anyagokon is fontos, hogy minél erősebben átjöjjön a fejlesztői hangulat. Minden adatot felcímkéztünk egy olyan körítéssel, mintha az ember kódot olvasna.
A probléma, amivel találkoztunk az volt, hogy nagyon sok zavaró elem került fel kis felületekre. Hierarchiára volt szükség, amelyet színnel és vonalvastagsággal értünk el.
Mutasd meg a munkafolyamatodat, és megmondom, milyen szakember vagy.
A legtöbbesetben a weboldal az első pont, ahol találkozik az ügyfél a Varionittal. Mivel hosszútávú projektekre specializálódtak ezért ki kellett találni, hogyan lehet bizalmat ébreszteni a potenciális ügyfelekben és megszűrni azokat, akik nem ilyen fejlesztőket keresnek.
A weboldal tartalmi részében nagy szerepet kapott a márkastratégia során kialakított egyedi attribútumok. A teljes egyedi munkamódszeren kívül az ügyfél előre láthatja, hogy milyen minőség ellenőrzéseken fog végig menni a kód.