Minji
A logó megalkotásánál egy olyan motívumra volt szükség, ami jól prezentálja ázsiát és európában is eléggé ismert.
A logó egy gésát ábrázol, mert rengeteg könyv, film és egyéb mű tesz említést róluk, amelyek eljutottak Európába is. Másrészt a gésa a nőiség egy remek szimbóluma, amely fontos érték egy kozmetikai márkánál.
A logó tipográfiája a japán katakanán alapszik. A cél az volt, hogy európai szemmel is könnyen kiolvasható legyen a márkanév de a vonalvezetésén érezhető legyen az ázsiai hatás. A tipográfia leköveti az ikon négyzetes alakját, ami a logisztika, a dobozok, a webshop rendszer metaforája.
Egy arcot nem lehet egyszerűen negatívba tenni.
Mivel a Minji logója egy arcot ábrázol ezért a negatív verzióban nem elég csak megfordítani a színeket. Ha ezt tesszük, akkor az agyunk összezavarodik mert hozzászokott ahhoz, hogy az arcbőr a világos és a száj, szem a sötétebb részek. A negatív verzióban ezért szükség volt egy trükkre, hogy az arc maradhasson a világos felület.
Két terméktípus, két stílus
Amiben különleges a Minji, hogy nem csak vásárolni lehet, hanem előfizetni is. Ez a MinjiBOX. Minden hónapban az előfizetők kapnak egy dobozt benne a legújabb vagy bestseller termékekkel.
A stratégia alkotás folyamán két irányt határoztunk meg, annak a függvényében, hogy inkább klasszikus, bevált termékekről van szó, mint egy alapozó vagy valami új, progresszív, mint például a csiganyál alapú készítmények. Így született meg a Minji két vonulata, a Classic és a Tokyo Style
A koreai erdők találkoznak a hagyományos japán művészettel.
A klasszikus stílus növénymotívumát a koreai erdők inspirálták. Az egész arculat alapszínei pedig a tradicionális japán festészet színeiből lettek kiválasztva.